^W górę
  • 1 Kartka z kalendarza
    9 Listopada - zajęcia projektowe. .................................................................................... Obchody 100 rocznicy odzyskania Niepodległości. Udział klas 5-8 w koncercie szkolnym w LOSiR
  • 2 Kartka z kalendarza
    11.11. 2018 - udział szkoły w Lubońskim Biegu Niepodległości i obchodach miejskich
  • 3 Kartka z kalendarza
    14.11.2018 – wywiady dla rodziców kl. 1-3 .................................................................................... 15.11. 2018 – wywiady dla rodziców klas 4-8
  • 4 Kartka z kalendarza
    03.12.2019 – wystawienie ocen proponowanych za I sem oraz zagrożeń
  • 5 Kartka z kalendarza
    06.12. 2018r. - Szkolny Dzień Wolontariatu
baner

Odwiedza nas 48 gości oraz 0 użytkowników.

Polsko-Niemieckie Spotkanie w Mikuszewie (2016)

1 Dzień :

Po przyjeździe do Mikuszewa weszliśmy do sali seminaryjnej. Kadra przydzieliła nam pokoje według naszego uznania .Po przydzieleniu do pokoi, poszliśmy do karczmy na obiad . Zaraz po pysznym obiedzie wzięliśmy swoje bagaże i torby do pokoi. Następnie poszliśmy do sali gdzie odbyły się zajęcia z poznawania się i samoorganizacji. Zjedliśmy kolację i poszliśmy spać.

2 Dzień :

Grupa śniadaniowa przygotowała dla nas śniadanko, było pyszne (śniadania i kolacje przygotowujemy sami) .Kilka minut po śniadaniu poszliśmy do sali, gdzie kontynuowaliśmy zajęcia w grupie .Na zajęciach zostaliśmy przydzieleni do par polsko - niemieckich i wypełnialiśmy kartę naszej pary z Facebooka . Pani zawołała nas na obiad . Po obiedzie ,który był rewelacyjny, zdrowy i smaczny ,kontynuowaliśmy zajęcia. Zostaliśmy podzieleni na grupy mieliśmy za zadanie wyrzucić jajko z 1 piętra przez okno ,tak żeby się nie rozbiło . Mieliśmy do wykorzystania papier, nożyczki i taśmę klejącą. Po skończonych zajęciach mieliśmy swój czas wolny. Zeszliśmy na parter na małą stołówkę gdzie zjedliśmy kolację przygotowaną przez uczniów.

3 Dzień :

Przed śniadaniem zeszliśmy na dół gdzie uczniowie grali w bilarda i skakali na skakankach , następnie poszliśmy na śniadanie przygotowane przez uczniów polsko- niemieckich i nauczycieli .Po krótkiej przerwie rozpoczęliśmy warsztaty . Rozdzielili nas na grupy mieliśmy za zadanie stworzyć mapę z zadaniami które prowadziły nas do skarbu (duża słodka przekąską ).po wykonanym zadaniu poszliśmy grupą na pyszny obiad. Po długiej przerwie obiadowej zaczynały się kolejne warsztaty. Mieliśmy zadanie zmieścić się w jak najmniejszym odcinku. Po zajęciach poszliśmy na kolację , następnie mieliśmy czas wolny do następnego dnia.

4 Dzień :

Wszyscy spotkaliśmy się przy bilardzie na śniadanko. Następnie pani w sali seminaryjnej omówiła plan wycieczki do Wrześni. Po przyjeździe do Wrześni rozpoczęliśmy podział na grupy. Mieliśmy za zadanie zrealizować grę miejską. Po skończeniu gry mieliśmy swój czas wolny który spędziliśmy w centrum handlowym i na Starym Rynku. Po powrocie do Mikuszewa zjedliśmy znakomity obiadek. Mieliśmy zajęcia na świeżym powietrzu. Potem kontynuowaliśmy zajęcia w budynku . Po skończonych wszystkich zajęciach mieliśmy czas wolny i wyśmienitą kolację . Po kolacji mieliśmy pożegnalną dyskotekę. I udaliśmy się do pokoi i poszliśmy spać.

5 Dzień:

Powrót do Lubonia !!!- to były niezapomniane warsztaty , spotkaliśmy się z przyjaciółmi poznanymi w ubiegłym roku w Poczdamie oraz poznaliśmy nowych.

Wiktoria Drozd 6e, Maja Zborowska 6a, Tacjana Kubiak 6e

Copyright © 2013. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Augusta hr. Cieszkowskiego Rights Reserved.