• 1 Kartka z kalendarza
    06.03.2019r - wywiady klasy 1-3 ----------------------------------------------------------------- 07.03.2019r - wywiady klasy 4-8
  • 2 Kartka z kalendarza
    21.03.2019 – Dzień Patrona, powitanie wiosny
  • 3 Kartka z kalendarza
    15.04 - 17.04.2019 - egzamin ósmoklasisty, dzień wolny z puli dyrektora szkoły, zajęcia opiekuńcze w świetlicy szkolnej
  • 4 Kartka z kalendarza
    18.04.2019 - 23.04.2019 – przerwa świąteczna
  • 5 Kartka z kalendarza
    24, 25, 26.04.2019 - rekolekcje wielkopostne
baner

Pierwsze  kroki w Scratch’u

Za nami pierwsze zajęcia poświęcone kodowaniu. Udział w programie biorą uczniowie klas 6 oraz uczestniczący w zajęciach kółka komputerowego.  

Podczas pierwszych zajęć uczniowie wykonywali zadania w ramach programu GODZINA KODOWANIA.

 http://edu.rsei.umk.pl/godzinakodowania/

Obecnie na lekcjach powstają pierwsze samodzielne skrypty kierujące duszkiem. Poniżej prezentujemy jedną z prac wykonaną przez Łukasza Gryskę z kl. 6a

Joanna Kordzińska

   

Szkolenia z Mistrzów Kodowania

W dniach 25 -26 październik dwójka naszych nauczycieli p. Dyrektor Lidia Kałwińska oraz Joanna Kordzińska spędziła bardzo efektywnie czas na szkoleniu dla nauczycieli biorących udział w programie „Mistrzowie Kodowania”.

Podczas szkolenia przeszliśmy kurs programowania w Scratch, który następnie będziemy realizować ze swoimi uczniami.

Joanna Kordzińska

MISTRZOWIE KODOWANIA

W obecnym roku szkolnym bierzemy udział w drugiej edycji projektu Mistrzowie Kodowania. 

Program Mistrzowie Kodowania, dzięki programowaniu, ma na celu rozwijać w dzieciach umiejętności analitycznego i kreatywnego myślenia. Uczniowie będą brać udział w zajęciach z programowania w języku Scratch. 

Zajęcia dla uczniów klas 5-6 będą się odbywać w czwartki w godz. 15.35 - 17.00 pod opieką Joanny Kordzińskiej i Lidii Kałwińskiej.

Więcej informacji o programie 

http://mistrzowiekodowania.pl/

IX Konkurs Informatyczny Bóbr

W tym roku po raz kolejny bierzemy udział w międzynarodowym konkursie z zakresu informatyki oraz technologii informacyjnej i komunikacyjnej, zainicjowanym w roku 2004 na Litwie, na wzór Międzynarodowego Konkursu „Kangur Matematyczny”.

Celem konkursu jest rozwój i kształtowanie myślenia algorytmicznego oraz popularyzacja posługiwania się technologią informacyjną i komunikacyjną wśród wszystkich uczniów na wszystkich etapach edukacyjnych.

Więcej informacji o konkursie

http://www.bobr.edu.pl/

Copyright © 2019. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Augusta hr. Cieszkowskiego Rights Reserved.


youtube